زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:50 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن

قوانین ثبت نام در انجمنهای تخصصی سوزانا و فعالیت در آن ( قوانین کاربری )



کاربر گرامی...

با تشکر از اینکه سوزانا را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده اید.همانطور که میدانید هر اجتماع ( مجازي يا حقيقي ) داراي قوانين خاصي است كه براي حضور در آن اجتماع و بهره مندي از امكانات موجود، ملزم به رعايت قوانين هستيم... سوزانا نیز به عنوان خانه دوم شما عزیزان، برای حفظ حقوق سایت و همچنین حریم و امنیت کاربران خود و دسترسی آسان شما به مطالب آموزشی، قوانینی را در نظر گرفته است که ثبت نام شما در سایت، به منزله مطالعه کامل قوانین ذیل و قبول آن میباشد!بدون شک، كاربراني كه نقض قوانين نموده و هر يك از بندهاي موجود در آن را رعايت ننمايند، از طرف كادر مديريت سايت، تذكر دريافت خواهند نمود و عدم توجه به تذكر مديران و ناظران کیفی، اخطار رسمی ( اخطار از سیستم ) به دنبال خواهد داشت، كه اين اخطار در چشم انداز و پروفايل كاربري درج ميگردد و در صورت عدم توجه به اخطار، حساب كاربري فرد خاطی حذف و نام كاربري، ايميل و آي پي وِی بسته شده و دیگر قادر به ثبت نام و فعاليت دوباره در سايت نخواهد بود!!!

پس از خواندن دقيق اين قوانين گزينه "ضمن مطالعه دقیق اساسنامه، با همه موارد موافقم" را تيك زده و سپس كليد "ثبت نام" را بفشاريد .

شما ميتوانيد براي خواندن قوانين به بخش قوانين سايت نيز مراجعه نماييد.



قوانین فعالیت در سوزانا ( قوانین کاربری )


نام کاربری:

در هنگام ثبت نام در سايت، از کلمات مناسب ( برای نام کاربری ) استفاده نمايید.( از نامهایی مانند حروفهای نامشخص و نامفهوم و همچنین اعداد مثل 12345... و علائم نامشخص در برخی مرورگرها جداً خودداری کنید) در صورت مشاهده کلمات سیاسی، غیر اخلاقی و رکيک و نامناسب، اكانت کاربر متخلف حذف شده و دسترسي وي به انجمنها بسته خواهد شد. حتي المقدور نام كاربری را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.
ثبت نام با چند نام و ساخت بیش از یک حساب در سایت ممنوع است و در صورت مشاهده بيشتر از يک حساب از طرف يک کاربر، تمامي آنها حذف شده و دسترسي وي به انجمنها مسدود خواهد شد.
در حال حاضر امکان تغییر نام کاربری توسط شما وجود دارد و میتوانید هر زمان که مایل بودید، نام کاربری خود را از طریق کنترل پنل کاربری > مشخصات > ویرایش اکانت تغییر دهید. همچنین نامهای کاربری قبلی شما، از طریق پنل مدیر سایت قابل پیگیری خواهد بود.

آواتار:

نماد کاربری، که پس از ثبت نام در کنترل پنل کاربری تعیین خواهید کرد، باید شرایط خاصی داشته باشد که در صورت دارا نبودن این شرایط، آن تصویر توسط مدیر سایت حذف شده و تذکر دریافت خواهید کرد. حداکثر ابعاد آواتار باید 130×130 پیکسل بوده و حجم آن حداکثر 15 کیلوبایت باشد. در آواتار خود نباید از تصاویر با محتوا و پوشش نامناسب و یا محتوای سیاسی ( شامل شخصیتهای سیاسی، علائم اختصاری خاص، پرچمها و هر گونه تصویر خاص طبق تشخیص مدیریت ) استفاده کنید.

امضاء:

در هنگام ساختن امضاء در مشخصات شخصي خود، از تبليغات تجاري خودتان یا دیگران پرهیز نمایید. فقط در صورتي كه سايت شما فعاليت آموزشي و يا فرهنگي دارد ( بدون کسب درآمد از آن ) با ذكر فعاليت سايت و هماهنگی با مدیریت، براي شناساندن آن به كاربران ميتوانيد امضاء را به سايت خود لينك دهيد، البته توجه داشته باشيد كه امضاء بايد كوتاه باشد. همچنين در انجمن، مبحثی وجود دارد که شما مي توانيد از آن، جهت تبليغ سايت و وبلاگ شخصی ( نباید تجاری یا خدماتی باشد ) خود استفاده نماييد. در صورتي که به غير از اين عمل شود حساب کاریری شما در اولين فرصت حذف خواهد شد. همچنین از قرار دادن هرگونه شعر یا متن سیاسی، توهین آمیز و یا مخالف با قوانین کشور در امضاء خودداری نمایید. در غیر اینصورت امضاء شما توسط مدیرسایت ویرایش خواهد شد. همچنین برای نظم بصری انجمن، شما اجازه استفاده از تصاویر و فونتهای بزرگ در امضای خود را ندارید.

ارسالات:

در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيغامهاي خود از يک موضوع مناسب و کلمات صحیح استفاده نمايید. اين موضوع مي بايست در رابطه با سوال، مشکل و يا پيغام شما باشد. از انتخاب عناويني از جمله كمك، تورو خدا كمكم كنيد، خيلي مهم، هر كي ميتونه جواب بده، نياز به پاسخ فوري، چطوري ميتونم و جملاتي شبيه به اين جدا خودداري نماييد. ( براي انتخاب موضوع ميتوانيد از كلمات كليدي سوال خود استفاده كنيد )
قبل از ارسال پست جدید یا طرح سوال با استفاده ازگزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید. از نوشتن یک سوال و یا یک مطلب درانجمن ها و مباحث مختلف خودداری نموده و برای مطرح کردن سوال خود، انجمن و تاپیک مناسب را انتخاب کنید. کادر مدیریت سعی دارد در کوتاهترین زمان ممکن به سوالات مطرح شده رسیدگی کند، ولی هرگونه تاخیر در پاسخگویی به سوالات، خارج از مسئولیت ما بوده و کاربران حق ارسال مجدد سوالات خود، چه در محیط انجمن و چه در پیغام خصوصی را ندارند. برای گرفتن پاسخ خود صبور باشید.
از پرسیدن سوالات تخصصی به واسطه پیغام شخصی از مدیران خودداری نمایید و سوالات خود را به صورت عمومی مطرح نمایید. ( ممکن است سوال شما سوال دیگران نیز باشد و با دیدن پاسخ سوال شما از پرسش های تکراری جلوگیری خواهد شد و شما نیز سریعتر به پاسخ خود خواهید رسید ). سوالات تخصصی از طریق پیغام شخصی بی پاسخ خواهد ماند.
اين سايت براي بحث هاي آموزشی و هنری بانوان ایجاد گردیده است؛ بحث سياسي و گفتگوی ضد دینی و ضد مذهبی ممنوع است. احترام به قومیت ها، ملت ها، مذاهب و افراد و عقاید آنان از قوانین لازم الاجرا در انجمن میباشد. در صورت عدم رعايت، اكانت کاربر خاطی در اولين فرصت حذف خواهد شد.
لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات دیگر کاربران، از به کارگيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان میتواند بسيار ابتدايي باشد و به یاد داشته باشید که همه ما روزی تازه کار بودیم.
مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده ایشان بوده و مسئولین سوزانا و مدیران آن به هیچ عنوان تعهد و مسئولیتی در قبال آن مطلب نداشته و نظر آنان نمی باشد.
زبان رسمی این انجمن فارسی است، لطفاً فینگلیش ننویسید.
احترام به مدیران و کاربران سایت، بر اساس سلسله مراتب از مهمترین مسائل در این سایت است، پس در صورت مشاهده هرگونه بی احترامی به کاربران دیگر، مدیران و مسئولان سایت با کاربر مربوطه برخورد شده و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.
لطفاً در صورتی که حرفی برای گفتن ندارید، سکوت کنید و اگر جواب سوالی را نمی دانید از ارس